Het gemeentebestuur beschikt regelmatig over ongebruikt materiaal en gevonden, gestolen of in beslag genomen goederen. Tijdens de zitting van de gemeenteraad van 18 december 2017 werd beslist over te gaan tot een online veiling van dit materiaal. De eerste online veiling vindt plaats in samenwerking met veilinghuis I&O-Auctions. Deze omvat diverse goederen, zoals een tractor, fietsen, bromfietsen, bouwmachines, kasten en banken.

De periode van veiling loopt vanaf maandag 5 februari 2018 en eindigt op maandag 26 februari 2018. Na registratie op www.io-auctions.com kan je beginnen met bieden. Betalen gebeurt via overschrijving op de rekening van het veilinghuis.

Heb je interesse in één artikel of meerdere goederen? Dan kan je deze bezichtigen tijdens de kijkdag. Deze kijkdag vindt plaats op woensdag 21 februari 2018 van 10.00 tot 12.00 u in het magazijn van de technische dienst, Professor Scharpélaan 152 te Begijnendijk. De verkochte goederen kunnen op woensdag 7 maart 2018 tussen 10.00 en 12.30 u opgehaald worden in het magazijn van de technische dienst.

Wil je graag meer info over deze veiling? Breng dan zeker een bezoek aan de kijkdag of www.io-auctions.com.